stian329 Skrevet September 18, 2006 Forfatter Skrevet September 18, 2006 Ja jobber i Tananger ja, er i nordsjøen nå. Er ferdig med jobben og har flight senere i dag men det ser litt mørkt ut gitt pga tett tåke!
K Landre Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 Hvilket firma jobber du for da? Jobber på Halliburton på Tananger jeg.
bmw_327i_turbo Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Er det du som kjøpte turbosettet av en danske? lurer om at jeg har snakket med deg om det turboinnsuget. dette jeg har laget ligner fælt på det du har!
stian329 Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 Hvis det var du som sendte meg sms i januar en gang om diameteren på røret så var det nok deg ja. Ble likt ja, men designet er ikke akkurat i verdensklasse da, så jeg kommer nok til å bytte det ut Jeg kjøpte hele motoren av en danske.
stian329 Skrevet November 15, 2006 Forfatter Skrevet November 15, 2006 Tja skal vi ha et veddemål? 1-2 kasser pils til den som blir først ferdig? Fra spøk til revolver så er karosseriet snart klar for sandblåsing om ikke så lenge. Alle rusthullene i gulvet er ferdigsveisa. Henter meg ny blokk på lørdag, H-råder har jeg også fått så jeg mangler bare veiv/rådelagre og balansering av bunndelen så er motoren klar for montering. Det blir nok litt bling-bling i motorrommet. Blokka blir reflective-chrome! Ellers er jeg fryktelig usikker på farge etter å ha lest siste Gatebil Magazine, det var jo slik min skulle se ut Blått og sort er uaktuellt, lurer litt på en lys sølvfarge nå... Noen meninger?
propan Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Om jeg inngår ett slikt veddemål er jeg dømt til å tape (bygger hus og vettu) Ikke spør,sliter med hvordan i h... jeg skal ha motorommet .. Mangler borring og balansering selv så er motor klar for montering,så der er vi like.. Lilla med rosa lister.. vet ikke. Ny blokk du også? Godt det ikke bare er meg som forandrer planer annenhver dag da
sfh Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 hm...har tenkt overgang fra sort blank til en fin lys sølv i det siste... og trur faktisk det vil bli bra..sjøl om jeg har 4dører og bare facelift... men sølv funker sikkert, som feks denne som ikke ser så aller verst ut...?
Espen|3k Skrevet November 27, 2006 Skrevet November 27, 2006 Skjedd noe? Rått prosjekt! Farger ja, det er fan ikke lett! Hva med techno violet? Eller kanskje BMW steel gray? Hvit? Er jo en del inspirasjon i disse trådene da http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9935 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=16623
Rotty Skrevet November 27, 2006 Skrevet November 27, 2006 Godt det ikke bare er meg som forandrer planer annenhver dag da hehe er heldig du, 2hver time her Gleder meg til å se m20 twin turbo`n ferdig. det har jeg trua på. litt spennende og følge med dere som virkelig kan dette.
stian329 Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 Den blir sølv med en liten dæsj av ditt og datt Lakken er i hus! Ellers ramler det inn deler fra øst og vest nokså ofte! De som har store bilprosjekter vet hvor mye deler man aldri tenker på før man trenger dem Har noen store prosjekter på jobb som krever mye arbeid og reising så jeg får ikke brukt så mye tid på bilen som jeg skulle ønske... Ny blokk er i hvertfall på plass, så den trenger borring, planing, honing og o-ringing.
stian329 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Skrevet Desember 8, 2006 Får vise noen deler som har ankommet, dtm speil i carbon, stor flipp i carbon, en haug V-band clamp/flange kit's, flexrør til eksos, plastigage pluss den geniale løftesling/løfteåk'et som man justerer vinkelen på motoren med når man løfter inn/ut motor med kasse. Ellers drar jeg ut i nordsjøen i morgen for å innstallere denne kose-klumpen av ei sjøvanns pumpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå