Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tja planene sklir ut som vanlig :wink:

Har en leilighet som jeg har leid ut i noen år som jeg skal overta ca i mars en gang. Så da blir det først totalrenovering av den med ny planløsning, nytt kjøkken, nytt bad, oppussing av 2 soverom, gang og stue samt skifte av 12 vinduer. Regner med å svi av ca 300k for å få den i stand slik at jeg kan flytte inn der og leie ut den jeg bor i nå. Etterpå ser vi hva som er igjen og forsetter med bil/motor.

Har også kjøpt en ekstra M50-motor til E34 bruksbilen som jeg skal rive og turbokonvertere slik at jeg har noe å kose meg med til M3'en blir ferdig :) Der blir det Link eller Haltech datasprut pluss en ny Garrett BB turbo. Mål på ca 300+hk og en respons tilpasset hverdagstrafikken :lol:

Ellers bygger jeg også en M20B25 turbo for en her på forumet som skal være klar om ikke så lenge.

I tillegg har jeg sagt opp jobben min og skal begynne i ny i løpet av kort tid håper jeg. Driver å forhandler litt for å slippe å gå hele oppsigelsestiden på 3mnd. Fått meg ny jobb med reising og en 5-3 rotasjon, med 5 uker disponibel og 3 uker av.

Så det er ikke bare bil det går i for tiden, og jeg prioriterer i hvertfall glatt bolig foran M3'en. Den blir ferdig til slutt, og det tar jo gjerne litt ekstra lang tid når man legger mye tid ned i detaljer :wink:

Skrevet

Bler bra det stian. Ting Tar TID !!

Du skal ikke starta en prosjekt tråd om leilighet' en og då ? Det kunne blitt tøft. Kansje den og havne i gatebil magasine !! :P

Skrevet

finnes det egentlig noen forum for slikt? :) boliger, båter osv. Sikkert mye fint å lese om for å få inspirasjon slik å.

Skrevet

finnes det egentlig noen forum for slikt? :) boliger, båter osv. Sikkert mye fint å lese om for å få inspirasjon slik å.

Fet bil, blir sikkert bra tilslutt :) bra med gamp ser jeg det sies å:)

• 7 months later...
  • 3 years later...
Skrevet

steike her fant du ein gammal tråd!

Eg har kjøpt alle delene til Stian, er kun karossen han har igjen.(såvidt meg bekjent)

Alle delene står i min e30 nå :wink:

Skrevet
steike her fant du ein gammal tråd!

Eg har kjøpt alle delene til Stian, er kun karossen han har igjen.(såvidt meg bekjent)

Alle delene står i min e30 nå :wink:

faaaeen, jeg som hadde så lyst til å lese fortsettelsen! :lol:

Skrevet

Hehe ja den hadde blitt bra M3'en hans, men når støvhaugen ble for stor på delene så måtte eg bare kjøpe di av han :D

Planen er jo at eg skal få kjørt litt år.

Skrevet
hehe, ja ;) har sett prosjektet ditt også, ser böst ut! :D

Det meste er jo slik Stian hadde tenkt det, har ikke endra på så mye, er ting som skal forbedres ennå. Men motor og driv er det samme, eneste er at eg har mindre effektmål en Stian hadde :lol:

Skrevet
hehe, ja ;) har sett prosjektet ditt også, ser böst ut! :D

Det meste er jo slik Stian hadde tenkt det, har ikke endra på så mye, er ting som skal forbedres ennå. Men motor og driv er det samme, eneste er at eg har mindre effektmål en Stian hadde :lol:

mindre? hvorfor det? :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...