Gå til innhold

Kantet felg, mulig å rep.?? (Bilder)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 8 juni fikk jeg mine nye 19" felger m/dekk, fem timer etter disse var montert, mistet jeg lappen.!!! :cry:

Bror'n min (nå degradert til halvbror :stupid: ) fikk så låne bilen min, og nå har han vært å kantet den ene felgen.!! (se bilder)

Så nå har han to alternativ:

Alternativ 1: Å få rep/polert felgen til å se ny ut igjen.!

Alternativ 2: Kjøpe ny felg.!

Er det mulig å få rep felgen slik at den ser ny ut igjen og hva koster evt en slik jobb, vil det kanskje lønne seg å kjøpe ny.?????

gardsbilder323xb3.jpg

gardsbilder324rn7.jpg

Skrevet

Mista lappen ja...hehe, føler med deg.'

Men det spørs hvor pirken du er, jeg tror ikke du vil få felgen 100% igjen. Ville fått noen andre enn broren din til å kjørt deg til en dekk/felg forhandler og forhøre deg litt om hvilke muligheter du har. Men det kan fort bli mer eller mindre samme pris for en ny felg. Men på den lyse siden får du en jævlig fin hageslange oppsamler :D

Skrevet

Takker...

Men det spørs hvor pirken du er, jeg tror ikke du vil få felgen 100% igjen. Ville fått noen andre enn broren din til å kjørt deg til en dekk/felg forhandler og forhøre deg litt om hvilke muligheter du har. Men det kan fort bli mer eller mindre samme pris for en ny felg. Men på den lyse siden får du en jævlig fin hageslange oppsamler :D

Hehe... Ja tror nok det blir den fineste hageslange oppsamleren i nabolaget hvis det blir ny felg ja.. 8)

Skrevet

Men det spørs hvor pirken du er, jeg tror ikke du vil få felgen 100% igjen.

Ville fått noen andre enn broren din til å kjørt deg til en dekk/felg forhandler og forhøre deg litt om hvilke muligheter du har. Men det kan fort bli mer eller mindre samme pris for en ny felg. Men på den lyse siden får du en jævlig fin hageslange oppsamler :D

:lol: Den var bra!

Skrevet

så ikke ille i ut det! har sett folk som setter sammen felg som har vert knekt! priser har ikke ikke ide om. det kommer jo helt ann på hvor mye da ga for felgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...