Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 99' 320D E46 med webasto montert,... hver gang jeg lukker opp/igjen en dør eller låser / låser opp, begynner den å svive som en galning i et minutt og to før den stopper....sinnsykt irriterende. Noen som vet hvordan den fungerer / skal fungere?...

Skrevet

Aner ikke hvorfor den gjør dette, men det er helt normalt. (les: slik har den oppført seg på flere biler jeg har vært borti)

Etter jeg monterte "klokke" på webastoen i 530d'en forsvant denne littt meningsløse summingen når man åpner dører osv.

Skrevet

Ja du kan monter flere typer. Feks; En styring som styres fra bilen og en som drives fra fjernkontroll.

Den jeg monterte hadde kanpp for direktestyring og tre hentetidspunkter slik at bilen var varm til du skulle dra til/fra jobb. Denne kunne du også bruke på varme dager for å kjøle ned bilen.

Skrevet

Jeg kjøpte og monterte min hos Autoteam i Bergen. Det er bare å finne noen som forhandler Webasto så ordner helt sikkert de saken for deg.

Jeg batalte 6000 med montering for utbygger settet. Da varmer webastoen motor og kupe.

• 3 months later...
Skrevet

Jeg kjøpte ettermonteringssett med tidsinnstiller i kupe til webastoen på min 99' 320d hos GS Bildeler til 4300,- , men har noen problemer med hvor ledningene skal kobles på webastoen og f.eks plassere sirkulasjonspumpa. Helt elendig koblingsskjema og monteringsanvisning som fulgtemed fra webasto. Noen som har gjort dette selv på egen hånd?

Skrevet

Har sett gjennom fotoarkivet mitt og finner ingen nærbilder fra motor rommet på 530d'n der en ser hvordan ting er koblet opp. Du kan jo prøve å få tak i bedre tegninger/koblingskjema fra en webasto forhandler. Kanskje noen her har fått montert et utbyggersett og kan ta noen bilder eller lignede og legge ut her.

• 2 weeks later...
Skrevet

Fikk koblingsskjema over komplett monteringssett av webasto fra webasto norge, og da ble det meste en hel del enklere, men fant nå ut at doseringspumpa ikke får signal fra webastoen, så da spørs det om jeg må få tatt en diagnose på den. Kanskje noen har en brukt webasto liggende i tilfelle det ikke er noe å gjøre med min?

Skrevet

At Webastoen starter idet døra åpnes skyldes en feil i selve Webaston. Om du er interessert, PM meg, så kan jeg sende deg det tekniske dokumentet som forklarer saken.

/eLC

• 6 months later...
Skrevet

Hei

Jeg har en kamerat som har orginalt webasto i Bmw 320D E46 han har tatt inn fra tyskland, kan jeg ta den ut og sette den inn i bilen min (320d touring E46)??

Ligger det ledninger klart for dette ??? Jeg finner dem ikke når jeg ser etter . Eller får jeg kjøpt ekstra ledningsett fra Bmw ??

Takker for svar

Skrevet

Kan bli litt arbeid med å legge opp nye ledninger og doseringspumpe til webastoen hvis det ikke er fra før, som det mest sannsyneligvis ikke er. Men hør med gs bildeler om det er mulig å kjøpe ettermonteringssett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...