E28Fredrik Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 og oppussing vil si? bilder? langt unna Notodden?
MeSs Skrevet September 8, 2006 Forfatter Skrevet September 8, 2006 og oppussing vil si? bilder? langt unna Notodden? Pusset ned nesten hele kanten på felga bak (17x10), for at di skal poleres opp igjen.. Ikkenoen bulker.. Er noe arbeid igjen... Notodden er vel fort 12-13 mil... Poster bilder om du virkelig er interisert og har penger
E28Fredrik Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 tjaa det kan vel fikses? dekk og slikt a?
MeSs Skrevet September 8, 2006 Forfatter Skrevet September 8, 2006 tjaa det kan vel fikses? dekk og slikt a? Om du pusser di helt opp så har du noen fete felger iallfall.. Gikk akkurat uten at det subba på min e28.. Dekk er vel ikkeno å skryte av.. Lovelige foran iallfall..
E28Fredrik Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 tjaa det kan vel fikses? dekk og slikt a? Om du pusser di helt opp så har du noen fete felger iallfall.. Gikk akkurat uten at det subba på min e28.. Dekk er vel ikkeno å skryte av.. Lovelige foran iallfall.. hehe.. jeg forstår.. er ute etter slike felger ja måtte du valse?
MeSs Skrevet September 8, 2006 Forfatter Skrevet September 8, 2006 tjaa det kan vel fikses? dekk og slikt a? Om du pusser di helt opp så har du noen fete felger iallfall.. Gikk akkurat uten at det subba på min e28.. Dekk er vel ikkeno å skryte av.. Lovelige foran iallfall.. hehe.. jeg forstår.. er ute etter slike felger ja måtte du valse? Nei
E28Fredrik Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 tjaa det kan vel fikses? dekk og slikt a? Om du pusser di helt opp så har du noen fete felger iallfall.. Gikk akkurat uten at det subba på min e28.. Dekk er vel ikkeno å skryte av.. Lovelige foran iallfall.. hehe.. jeg forstår.. er ute etter slike felger ja måtte du valse? Nei akkurat mener å huske å ha sett den lotus azure blå bilen din en gang jeg hadde vert i hønefoss? kan det stemme?
MeSs Skrevet September 8, 2006 Forfatter Skrevet September 8, 2006 tjaa det kan vel fikses? dekk og slikt a? Om du pusser di helt opp så har du noen fete felger iallfall.. Gikk akkurat uten at det subba på min e28.. Dekk er vel ikkeno å skryte av.. Lovelige foran iallfall.. hehe.. jeg forstår.. er ute etter slike felger ja måtte du valse? Nei akkurat mener å huske å ha sett den lotus azure blå bilen din en gang jeg hadde vert i hønefoss? kan det stemme? Ja.. den var det 17x8,5 på men.. ikkeno mer offtopic, ska du ha felga, kom med penger
E28Fredrik Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 tjaa det kan vel fikses? dekk og slikt a? Om du pusser di helt opp så har du noen fete felger iallfall.. Gikk akkurat uten at det subba på min e28.. Dekk er vel ikkeno å skryte av.. Lovelige foran iallfall.. hehe.. jeg forstår.. er ute etter slike felger ja måtte du valse? Nei akkurat mener å huske å ha sett den lotus azure blå bilen din en gang jeg hadde vert i hønefoss? kan det stemme? Ja.. den var det 17x8,5 på men.. ikkeno mer offtopic, ska du ha felga, kom med penger ja, sorry.. er veldig interessert.. må bare høre med lommeboka først.. hehe
brunobrun Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 5 for hele stylingen??? gi meg en pm om du er interisert i å selge da.....
MeSs Skrevet September 9, 2006 Forfatter Skrevet September 9, 2006 5 for hele stylingen???gi meg en pm om du er interisert i å selge da..... Solgt til deg!
MeSs Skrevet September 9, 2006 Forfatter Skrevet September 9, 2006 5 for hele stylingen???gi meg en pm om du er interisert i å selge da..... Solgt til deg! Holder igjen dette til han, med mindre jeg får større bud..
MeSs Skrevet September 12, 2006 Forfatter Skrevet September 12, 2006 Bump. ligger her til helgen, både felga og stylinga Har bud på 5000 for styling og 4000 for felger
MeSs Skrevet September 12, 2006 Forfatter Skrevet September 12, 2006 Bilen er forresten norsk (også på skilter).. til salgs den og Mye snacks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå