ArildJr Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 har sett mye fælt, men monster fronten ble jo rå kontra denne jeg kom over på autodb.. Så jo nesten ut som noe du skulle ha foran på en skurtresker.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Monster, ja.....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Strøken, pen og clean look slik en E36 skal se ut Men seriøst folk som gjør sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Er det monster fanger foran på bilen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 fangen er jo laget slik så du kan ha 4 doble eksosrør!!! Skjønte du ikke det du heller..... blææææææ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 han mangler lexus lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 HA HA HA Det bildet Balleknalle postet er vel en av de bedre sammenligningene jeg har sett på lange tider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Ser ikke bildet som ballknalle postet jeg.. kan noen re-poste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Ser ikke bildet som ballknalle postet jeg.. kan noen re-poste? Trykk på det så du får det stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Nei men SÅ GØY!!! Enda en tråd hvor vi henger ut en stakkar som ikke liker det samme som oss Han er sikkert veldig skada i hodet sitt altså! Jaaa! Hva er egentlig saken med å hakke på andres biler hele tiden? Ingen som går lei? På de fleste andre fora av en viss kvalitet slås slikt ganske hardt ned på... Banning ved gjentakelse osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 A hotlink error has occured Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 digg, hvor får jeg kjøpt denne henn? er den dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Den koster RING og er til salgs på autodb. Det er forresten ikke bilen på bildet.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1221750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Ser ut som det er Carzone som er leverandør av denne stylingen. Kanskje litt i meste laget. Har passet veldig bra på en Civic.. Menmen, vi har da alle forskjellig smak. Det må vi bare akseptere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå