Mikaelft Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Hepp. Jeg skal ha ny list, se bilde: Så ser jeg dette på Koed.dk : Midt, Glat, Med nr. plade, Til og med 4/1995 Midt, Glat, Uden nr. plade, Til og med 4/1995 Hva forskjellen på med nr.plade og uden nr.plade?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Lånte et bilde fra galleriet... Dette, er vel det de mener med "med plade". Altså med skiltholder, innfelt i listen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Hvor mye mere vil noe slikt koste levert fra Koed kontra BMW forhandler? Ser bare ikke for meg at det er mere gunstig å bestille slikt smått derifra..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Ah, takker, da skal jeg få forandret ordren. Håvard: Vi er 2 stykk som har bestilt stæsj for 20.000NOK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå