Anderslien Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Jeg ønsker å selge min Sony Xplod cd spiller. Denne har blitt behandlet pent, så den er så god som ny. Utrolig fin og bra spiller. Alle funksjoner du trenger Spesifikasjoner: FM/AM CD Player New Xplod Design SSIR-EX Digital Synthesizer Tuner 18FM/ 12AM Presets Output Power 45W x 4 MBP (My Best Sound Position) Bass/Treble D-Bass Pre-Out x 1 CD-R Playback Capability CBM: 0.01 Weight: 2 KG Hvis noen viser interesse, så kan jeg ta et bilde av den, men så lenge så legger jeg ut et bilde jeg fant på nettet. Kom med bud på den! Bilde:
Anderslien Skrevet September 1, 2006 Forfatter Skrevet September 1, 2006 Denne går ganske så billig, så kontakt meg Passer nesten perfekt med de andre lysene som er originalt i bmw'en (i dashen og på de andre knappene og sånt. Nesten lik farge på lyset).
-Anders- Skrevet September 1, 2006 Skrevet September 1, 2006 er det plug and play el? eller må du begynne å koble med kabelsko?
Anderslien Skrevet September 1, 2006 Forfatter Skrevet September 1, 2006 er det plug and play el? eller må du begynne å koble med kabelsko? Jeg er rimelig sikker på at det er plug and play så det sitter på kabelsko og alt, men dette kan jeg sjekke opp. Må bare ta ut spilleren
LERK Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 er det plug and play el? eller må du begynne å koble med kabelsko? Jeg er rimelig sikker på at det er plug and play så det sitter på kabelsko og alt, men dette kan jeg sjekke opp. Må bare ta ut spilleren For at alt skal være plug and play forutsetter det også da at kjøperen av spilleren har type iso plugg bak på sin egen spiller. Vis kjøperen har orginal radio montert så er det lite trolig iso plugg. Vis det er ettermontert spiller er det mye mulig iso plugg montert. Ville bare si ifra.....
bjirn Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Hvis ikke finnes det overganger, unødvendig å drive å klippe og lime...
Anderslien Skrevet September 3, 2006 Forfatter Skrevet September 3, 2006 er det plug and play el? eller må du begynne å koble med kabelsko? Jeg er rimelig sikker på at det er plug and play så det sitter på kabelsko og alt, men dette kan jeg sjekke opp. Må bare ta ut spilleren For at alt skal være plug and play forutsetter det også da at kjøperen av spilleren har type iso plugg bak på sin egen spiller. Vis kjøperen har orginal radio montert så er det lite trolig iso plugg. Vis det er ettermontert spiller er det mye mulig iso plugg montert. Ville bare si ifra..... Sant det...
Anderslien Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 mp3 er det ikke vel? Nei, den mangler dessverre det... Den selges billig da. Bud over 300kr!
Anderslien Skrevet September 24, 2006 Forfatter Skrevet September 24, 2006 Har nå tatt ut spilleren og sett over alt. Du får med alt av ledninger, så du kan plugge den rett i den originale kontakten din der også rett i spilleren. ISO overgang kalles det... Så er plug and play
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå