Gå til innhold

Bilen min. E38 750iL


Andreas 750iL
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig E38 du/dere( :lol: ) har, er den Orientblau farge? Må også si jeg liker styling planene dine, og 20" blir helt "riktig" på denne 8) .

Fornøyd med xenon i fjernlysa eller? Jeg monterte nylig 4300K i fjernlysa på min Touring, helt sinnsykt hvor bra lys det ble(etter jeg fikk justert lysa) 8) .

Takker for det, ja det er orienblue. Gleder meg til felg og dekk pakken kommer i hus. (på bil...)

Ja er kjempefornøyd med xenon i fjernlysene. Ble det 35w eller 55w balaster på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg vært ute å knipset noen bilder av bilen (en skikkelig skitten og kald bil).

Hadde problemer med begge framdørene pga frost -25 gjorde slik at låsene frøs.

Førerdøren låste jeg lett opp men fikk ikke dyttet igjen døren måtte ta ut det røde lyset i dørkarmen å bruke en hårføner få full guffe en 5 min for at låsen skulle vrike igjen.

Pasasjerdøren fikk jeg ikke opp, handtakket gikk helt opp både ute og inne og sentrallåsen fungerte fint. Men etter at billen hadde stått å gått en 30min så gikk døren opp.

Må vel ta av dekselen og rense og smøre opp låsene en dag det er levelige temperaturer ute.

img1ol5.jpg

img2mw3.jpg

img3bq0.jpg

img4yw9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet ride!

Jeg er faktisk litt interressert i å se mer av garasjen, hehe.. hjemmessnekra?

Hehe, Ja den garasjen er nok den forige eier som har snekkret. Bmw'n må stå i den da jeg ikke kommer meg opp bakken til huset. Garasjen har sett sine bedre dager, men den duger. Slipper å ha bilen ute i sne og regn.

Men det blåser godt inne i den da, er god gjennomtrekk. Er nesten litt nervøs for at bilen skal falle rett igjenom golvet. er nok +1m ned til jordgulvet fra de plankene den står på...hehe. 2018kg er litt å holde oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang baklyktene dine, prøv å tett dem med våtromsilikon eller sikaflex så dem ikke dogger lenger, billigste oprasjon :D

Ja har lurt på den løsningen, men det ser ut som den forige eieren hadde prøvd å bytte bare galsset bak. Men har misslykkes, er masse små sprekker og verktøy merker. Er synd igrund, liker de lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å følge med. E38 er vel en av de fineste BMW syns jeg. Det er vel litt jobb å montere dette regnsensorsettet? Kabelen må strekkes bort og ned astolpen og så vidre... ?

PS. Hvordan klarte du å starte bilen for å la den gå i 30min når du alle dørene var frosset igjen :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...