Dirty Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 ei... kunne gjerne trengt litt hjelp! byttet motor i min bmw 318i sedan til en 318is m44 1995 model. kjøpte motoren av en som hadde smelt bilen og den svev som ei klokke rett før! men da jeg hadde satt den i min bil var det andre boller jeg byttet alt av gjerne ledningsnett girkasse alt følgte med.! jeg startet den opp og den putrer som bare F*** bak i eksosen. jeg tenkte bare det var i starten så jeg kjørte meg en tur! syns den virka så dau etter 1 times kjøres prøver toppfart på den! 180 da vil den ikke mer! den sviver ikke på Tomganghelder. har byttet tomgangsregulator lambdasonde og luftmengdemåler! da ble det til at jeg kjørte bilen på verksted for en komp test. den viste 11kg på de 2 første. så kom det jeg var redd for 5-6 kg på de syl 3 og 4- så noen med råd og tips til meg hva som kan være galt!? Takk på forånd mvh kim andre håland ( vet jeg har hadd dette oppe før i mange forskjellige poster. men prøver igjen!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Hmm.. Trodde M44-en kom i 1996 og oppover jeg.. Kanskje en som er veldig sent på året da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Mulig var det jeg fikk opplyst da jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Blåst topppakningen mellom sylinder 3 og 4 kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 er det jeg å tror!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Har samme problemet, men det er sylinder 2 og 3 det er dårlig komp i. Vi må nok få skifta toppakning fort som f. Sliter litt med temp. problemer og bilen sluker mye kjølevæske. Lufteskrua surkler litt når motoren er av og jeg klemmer på slangen. Høres ikke mye normalt ut nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå