cornelius Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 veldig skarp kritikk av selger her ser ikke noe problem med slike såkalte billige alkotestere, har en selv som jeg har kjøpt for en høvding i en lokal butikk.. (faktisk samme type som selges her trur jeg) fordet om du kjøper et alkometer så blir man ikke automatisk dum i hodet! jeg kjører nesten aldri dagen etter jeg har drukket, og de gangene jeg gjør det er jeg 100% sikker på at jeg ikke har promille i blodet.. Du kan ikke forvente at du skal få garanti på at noe til 799,- fra "korea" skal kunne fungere prikkfritt over flere år. MAN FÅR DET MAN BETALER FOR.... bare bruk de små grå så ordner det seg, lite artig og ende opp som Holad (up-sjef)
Kenneth BMW Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 Er det produksjonsfeil får kunden nytt. Dette legger jeg ut for de som ER interesser i å kjøpe dette produktet av meg. Se her Så nå avslutter vi denne diskusjonen.
maxmix Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 nå er jo CA2000 verken billig eller et produkt som er dårigt, og nemko test er jo annerkjent.. forresten du som er skeptisk til asiatiske produkter, du har vell usa produsert minne i pcen, europeisk tv, dvd spiller er vell ikke vits siden den er laga i jalla land? nei du har missforstått. hadde det ikke vært for japan/kina/korea/indonesia så hadde du måtte betalt 60000 or en 30"lcd, alle pcer hadde kostet minst 40000, og en standard dvdspiller hadde kosta 10000... nei at det er laget i korea er absolutt ikke noe tegn på dårlig kvalitet.. jeg skal iallefall ha en
Bimmerfanatic Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Kan jo føle seg å ha en del i promille f.eks 4dagers hyttetur holder promillen bra oppe vist du drikker hver dag. Er eksempler på mange som er blitt funnet med veldig høy promille uten å være kanon Men å gå\jogge en tur hjelper veldig Hvis du mener at det å gå\jogge en tur vil gi en høyere forbrenning av alkoholen, så må jeg si og ha hørt det motsatte. Har hørt at det å sove er den mest effektive måten å bli kvitt alkoholen i blodet på....
Kenneth BMW Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 Noen flere som er interessert i dette tilbudet?
DCA Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 12 timer etter man startet å drikke... da er man kjørbar! det er regelen når det gjelder kjøring på grusvei ihvertfall! ingenting som hjelper med å få ned promillen... det går sin gang uansett...
Kenneth BMW Skrevet September 10, 2006 Forfatter Skrevet September 10, 2006 Tilbudet gjelder ikke lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå