Odde Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Jeg beveger meg vel litt på grensen av hva som er lov i dette forumet, så hvis admin synes dette innlegget ikke bør være her: Slett det. Jeg har et lite problem; Har fått filmet litt forskjellige folk som jeg skal bruke i en tale til min kamerat i hans bryllup. Det jeg helt enkelt trenger hjelp til er å få disse korte filmsnuttene over på en cd/dvd. Det er 4 snutter på ca 30-60sek. hver seg. Trenger da å få klippet disse snuttene slik at unødvendig filming før og etter blir borte, og at klippene kommer etter hverandre. Noen som har mulighet for dette i morgen(Fredag 1/9)? Vet det finnes flere kyndige på dette! Han gifter seg nemlig til lørdag, og jeg er som vanlig alltid tidlig ute.... Fordel om det ikke er altfor langt unna en radius på 5mil utenfor Drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Kontakt "Pudding" på bilforumet.net. Han har en egen side; www.gunstig.no Holder såvidt jeg vet til på Bjørkelangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Du kan også gjøre dette selv på din egen data-maskin. Finn programmet Windows Movie Maker og kjør filmene inn der. Veldig lett. Klarer du fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg