gemiz Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Bestilte 2 sett med ccfs halo ringer der på fredag for en ukesiden. har fått mail at det var motatt osv, men så har det liksom bare ikke sjedd så mye på en ukes tid. Noen andre som har vert bort http://www.bimmian.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Søk litt rundt på bimmian.com her på forumet du.. Dessuten.. de er basert i Canada, så det tar ca 2-3uker før den kommer. Alt avhengig av hva slags fraktmåte du bestemte deg for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 vet jo det tar tid fra canada:P men på den der Order Status tingen så har det stått det samme hver dag. Men lurer bare på om det er seriøst liksom, ikke noe svindel eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Det er selvsagt seriøst. Jeg har kjøpt varer der for flere tusen kroner. Mange mange andre som også har kjøpt masse der. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 oki. daså. Det jeg ville hørre. Da vet jeg at jeg ikke er er svindlet eller no:P Får venta å se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 har handla endel der jeg også, kommer vel an på hvordan du har betalt for frakt osv. mine varer kom på 5 dager men jeg betalte vel litt mer i frakt sikkert.. de er hvertfall seriøse, amanda der gav god service hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 hmm, hadde fedex internasjonal et eller aent som frakt, Betalte vel 80$ for det.. og det er snakk om 2 sett med halo ringer. Ikke akkuratt noe som veier eller er stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Tror jeg fikk min pakke på under en uke , men kan jo tenkes at dem ikke har det på lager Synst det var bra leverings tid til å være farfar away. Husk norge = 25% moms da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 hvordan får jeg kontakt med dem da? Det der kontakt systemet deres er jo helt rart. finner ikke ut hvordan det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 fikk du ikke sporing på pakken? den er jo genial.. står hvor den er i verden til et hvert tidspunkt.. dette skal du ha fått på mail. send mail til amanda@bimmian.com hu er grei å ha med å gjøre hvertfall! ARJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå