BMW_frelst Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Elektrisk type. Når jeg trykker på "taklukekappen" skjer det ingenting, men det er lyd der. Dvs jeg kan høre tannhjul som går rundt, regner med at den har hoppet av el. Spm er hvordan jeg kommer til til motoren? skjønner ikke hvordan jeg skal komme til, må jeg rive ned hele j.... taket eller? hehe... takker for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allengero Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Nå vet jeg ikke helt hvordan den elektriske takluka fungerer, men jeg opplevde at tannhjulet på oversiden av taklukegirkassa var knekt av akslingen. Kanskje sjekke om det er noe lignende på din. er bare en skrue som holder kassa bak et deksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Takker! Men kan noen forklare hvordan man kommer til selve motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå