Sevenord Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Jeg har tidligere kjørt 2 e36'er, 320 og 328, med den fantastiske sekseren. Idag var jeg å prøvekjørte en e30 320, og kan ikke si jeg ble helt frelst. Motoren som vistnok skulle tikke svært lite, hørtes i mine øyne mer ut som en dieselmotor enn en smooth bmw sekser. Må innrømme jeg ikke har hatt så nær kjennskap til de eldre sekserne, men faen heller, de skal vel ikke gå like hardt som en diesel? De e36'ene jeg har kjørt tidligere har vært slik at man ikke har villet slutte å prøvekjøre pga den fantastiske lyden, her var det liksom ikke rare "sekserlyden", bare dieselbrum Mener da jeg satt på med en gammel 520 12v, og den hadde da fantastisk pen gange... Nei tror den var utkjørt denne... Er jeg for storforlangene? Syns heller ikke den gikk noe særlig bedre, om bedre i det hele tatt, en min 316... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 da tror jeg du har vært ute for et særdeles uslitt eksemplar av m20.kansje utslitt kam+++ disse tikker kansje litt ,men skal ikke gjøre det om dem er justert..også meget pen sekser gange i dem til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Takker, da fikk jeg ivertfall bekreftet det.. Og vet hvordan en m20 IKKE skal høres ut Altså det var ikke snakk om lett ventiltikk, bare en veldig hard gange som mest hørtes ut som Passaten sin 1.9TD som vi kjørte bortover med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Eg har bytta kam i min og nettopp justert den. Eg synest det er veldig fin lyd i den. Men er litt lite futt i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Joda, jeg forventet ikke mye effekt, men fin LYD forventet jeg Kan godt være at det var "bare" å bytte kam, justere ventiler ++ noe mer som var åpenbart feil med motoren. Så å kaste bort en dag med kjøring for å se på en bil som vistnok skulle tikke lite gjør meg egentlig j sur... Men sånn er det vel å være på bruktbiljakt, vet aldri hva man møter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Kikk på en 325 istedenfor. Det er så utrolig mer givende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Tror jeg har konkludert med det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Bare så du vet det, så går en e30 320 akkurat LITT bedre enn en e30 316i som jeg ser du har hatt, har det selv og kameraten min har 320, han drar meg _akkurat_ ! Seff er lyden en million ganger kulere og det er sekser, men ville bare si det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Så da konkluderer vi med at en utslitt 320 går dårligere enn min friske og pigge 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 nesten alle biler har samma aks ved rundt 100-150hk det som skiller dem er når dem kommer opp i fart så dreger en 320 my bedre kontra en liten 316grei å gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Det er klart, da min stopper på 180kmt så bikker sikkert en 320 200kmt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Det er klart, da min stopper på 180kmt så bikker sikkert en 320 200kmt? Den gjør den nok, men var ikke poenget hans tror jeg. Men prøv å ta et "drag" fra 100-150 f. eks. Da vinner nok 320'en glatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Det er klart, da min stopper på 180kmt så bikker sikkert en 320 200kmt? Den gjør den nok, men var ikke poenget hans tror jeg. Men prøv å ta et "drag" fra 100-150 f. eks. Da vinner nok 320'en glatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 eller med 5 stk i bilene da man ser forsjell på 6er vs 4er dreiemoment er også en fin ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå