oyvin Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Skal få lakkert en skade på bilen, så lurte jeg på å skaffe meg en m5 fanger og få lakkert i samme slengen. Tenkte på denne hos koed.dk Frontspoiler M-Look www11542 DKK 2.389,00 Lurte litt på om noen har prøvd denne? passform o.l.? Bilde av bil med denne typen fanger? Den orginale er vel såklart best, men den blir litt i dyreste laget, har sett et par biler med rieger m5 fronten, og den syns jeg egentlig ikke var noe fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 og må tåkelysene byttes? eller kan du bruke de fra orginalfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Du må ha runde tåkelys i den fra Koed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Hei! Fått svar på taksten? Det blir rimeligere å fikse selv...? Mener ganske sikkert at du må bytte lyktene dine uansett hvilken fanger du skal ha med M5-look. Hvis du bruker Aero-spoileren trenger du ikke å bytte noe siden den ligger under fangeren. Den ser ganske ålreit ut selv om den ikke minner noe som helst om M5: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 har ikke fått svar på taksten, fikk noen til å se på det da jeg var på verksted med bilen sist onsdag(ny kasse og clutch), skulle egentlig på naf på torsdagen, men det glemte jeg faktisk.. Men har konkludert med at det sikkert lønner seg å gjøre det selv. Tror jeg får en billakkerer her til å ordne det på kveldstid. Og brukt dør kosta ikke mer enn 2000. Skjermen kosta 2000 ny. Resten blir retta opp. Så hvis arbeidet og lakken blir i rundt 10000 tar jeg det bare selv og legger det på billånet. Ser egentlig ikke så dum ut den aero spoileren, gjorde iallefall ikke det på det bildet der. Grunnen til at jeg lurer på M5 fronten er at jeg burde lakkere opp igjen framfangeren min når jeg først skal levere den inn til litt lakking, da det har blitt gjort noe da den var omlakkert sist slik at listene ikke passer helt, og lakken generelt ikke er like bra som på resten av bilen. Skal muligens få han lakkerern til å se på det senere i dag. Litt surt egentlig, hvis jeg hadde lagt de pengene jeg nå må ut med i forbindelse med bilen, 15-20k for lakk og retting, og 11000 for girkasse og clutch, kunne jeg sikkert fått en litt nyere og bedre bil. f.eks 525d som du har. Men litt uflaks må man vel ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Tja, du får trøste deg med at det er i motbakke det går oppover Jeg føler jeg har hatt min andel med flaks og uflaks jeg også, både med karosseriskader og motorhavarier. Det har blitt en del timer i grøftekanten i all slags vær oppover årene med de rareste biler og de utroligste feil, men man lærer i det minste litt mer for hver gang, og akkurat det som skjedde deg går "heldigvis" mest på refleks og ikke vilje... Skjønner veldig godt at det er skikkelig kjipeland det som er skjedd, men gjort er gjort og bulket er bulket. Iallefall: Enig med deg med at M5 fangeren er fin og det kan jo selvfølgelig være du får igjen pengene for denne fronten når du en gang selger bilen, men hvis det er litt romslig i pengebingen akkurat nå kan du jo prioritere å sette i stand bilen din nå i første omgang og heller bytte fronten etterhvert når du synes tingene faller litt mer på plass (- eller velge en rimeligere spoiler som allikevel skiller seg ut). Jeg kjenner ellers ikke til denne fronten, men på den originale M5-en sitter det i tillegg kjølekanaler som ender opp ved bremsene. Vet du om de skal monteres på denne? Er du forresten sikker på at det er originalfanger/lister du har på bilen idag? Hvis fangeren ikke er like fin som resten av bilen kan det jo være den er byttet en gang tidligere? De listene skal jo bare klipses rett på så de skal jo passe - Kanskje det mangler et klips eller det sitter skjevt eller noe? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 mulig at det er en uorginal fanger som sitter på bilen, listene har iallefall blitt slipt litt i kantene for å passe, men den på høyre side vil ikke sitte. Tror nok det blir ny fanger når det først blir.. er ei lita sprekke i den også. Så den tar nedi litt lett. Vil få ordna alt nå, er så lett å bli lat hvis du lar ting forfalle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå