mercman Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Jeg har en 1995 mod 318i Touring som jeg har kjøpt neon lys til. Men er litt usikker på hvordan jeg skal få montert de, legge ledninger, skru lysa fast osv. Er det noen som har gjort dette som kanskje kan komme med litt tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 neon lys, eller "noen lys"? For... hvis det er neonlys, så man kanskje vite HVOR du har tenkt til å feste dem... Dette gjelder vel uansett.. For vi vet jo ikke hva slags lys du har kjøpt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercman Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Sorry, Det er neon rør til å ha under bilen. Lurer bare på hvor det er lurt å feste de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Bruk strips. Masse strips istedenfor skruer Man fester vel, 1 på hver side av kanalene. 1 i hekken og 1 i front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 eller så bare dropper du hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 eller så bare dropper du hele greia Han vil ha neosnlys og spør om hjelp.. La oss komme med konstruktive innslag her da.. Synes strips ville være tingen jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercman Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 Takk for gode tips, nå er lysa montert og funker perfekt. strips var lurt ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå