Garasjesalg Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Lurer på hvor jeg kan få skaffa sorte blinkers fremme. Har en m-tech framfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Er bare å stikke innom biltema eller bilextra eller noe, åsså kjøper du en boks tonespray, og en boks klarlakk, og ett par ark med P1000 våtslipepapir. Så gjør du følgende: 1: Rubb bliklysglassene SKIKKELIG ned med P1000 våtslipepapir (bruk rikelig med vann!) å sørg for at hele glassene er rubbet (viktig) 2: Vask glassene grundig med Ph-nøytral såpe eller rikelig med vann, å tørk de godt med lofri klut eller noe annet som ikke gir fra seg små lodotter eller hårstrå osv. 3: Spray først på ett tynnt lag med tonespray mest for å få fargen på de. Deretter sprayer du ett lag til med tonespray. Denne gangen, så sprayer du til du ser at de får en heldekkende blank farge (viktig!: IKKE spray mere enn til du ser at det blir blankt, for da renner det, og du må begynne på steg 1 igjen!) 4: Når så lykteglassene er lakkert med tonespray, så lakkerer du 2-3 TYNNE strøk med klarlakk (lakk så mye at det blankt nå også, men ikke for mye, for klarlakken renner lett den og) Nå som du har fått 2-3 tynne lag med klarlakk på glassene og det er tørket, så lakker du de ett siste strøk med klarlakk, og denne gangen er det om å gjøre å lakkere til de er så blanke som mulig uten at det renner, for så å la de tørke. 5: Du har nå strøkene, sorte, speilblanke glass, som ser ut som de er nye (har prøvd dette på bilen til en kompis av meg, og jeg har lakket mye de siste årene, så jeg vet at dette blir skikkelig resultat av. Lyktene ser ut som de er nye, såfremst det ikke er noe sprekker eller brister i glassene før du begynner) Lykke til (dette er den billige måten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 den måten du beskriver her hørtes ut som kullsvarte blinklys.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 ev.... kjøpe blinklys på f.eks www.osbildeler.no , www.gsbildeler.no osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå