Simen Malerbakken Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 Hei folkens, lenge siden sist nå. Jeg har et spørsmål igjen, min bil en 1995 e36 328i Cab har jeg noen problemer med, den blir veldig varm fra tunellen. Dvs under vanlig pen kjøring er det ikke dramatisk, men ved litt innspirert kjøring blir det varmt, veldig varmt. Jeg kjørte hjem en dag og kjørte skikkelig inspirert, lå bredt og hadde det veldig morro, jeg parkerte i garasjen og gikk inn, vel inne kom jeg på at jeg hadde glemt noe å måtte ut igjen med en gang, da var det svinvarmt i bilen, og det oste varme fra girmansjetten så kraftig at girkula var skikkelig varm, fra hele tunellen oste det varme, så man fint kunne kjenne det gjennom buksene. Needless to say ble jeg litt bekymret men kjørte no avgårde, hører ingen ulyder eller noe sånt, men det er vel ikke et sunnhetstegn? Jeg har mange ganger oppled at kupeen blir veldig vam med taket på, men har bare tenkt at det er sikkert slik pga at det er et stoff tak, men når det i regnvær blir så varmt at jeg føler savn av klimaanlegg når det er 18 grader ute da er det noe galt.. Jeg må nok svært ofte ha vinduet åpent for å ikke blir for varm når det regner elns så taket må på. Noen som har noen gode tips?
Simen Malerbakken Skrevet September 2, 2006 Forfatter Skrevet September 2, 2006 Lite girolje vil jeg tro. Ja var det jeg trodde også men nivået er slik at jeg kjenner det med fingeren når jeg åpner fylle pluggen og kanskje det er noen mm under åpningen men det burde da ike ha så mye å si?
Mr_Sunde Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Eksosanlegget ligger vel rett under der. Er usikker på om det er noe varmeskjold over eksosanlegget, men det er i allefall ikke det på min. Jeg trodde tidligere det var girkassa, men har funnet ut at det er eksosen som varmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå