Mauro Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 Hei, Hvor mye tror dere ett verksted tar for å rette 2 små bulker ved hjulbuene, og 2 litt større i hjulbuene ? Bare få de gjevne. Trenger ikke lakkere osv. Og er det noen fra sørlandet som vil ta på seg jobben for en billigere penge ? Fikk en fin bulk vestrehjulbue bak av en tulling som rygget i meg å stakk. Og for en time siden fikk jeg en "brett/bulk" i høyre hjulbue forran pga jeg driftet å traff en liten humpel. Så dunket hjulet opp. Uvalsede hjulbuer med 19" vettu
Kjetil 323i E36 Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Hør med disse kara. Skal visst være meget flinke uten at man trenger lakkering. http://www.norteknikk-as.no/
Mauro Skrevet September 3, 2006 Forfatter Skrevet September 3, 2006 Hmm... Det var jo i Stavanger da, men ellers takk. Så veldig flike ut de, men kjører ikke helt til Stavanger.
Kjetil 323i E36 Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 De drar litt rundt om i landet, så send de en mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå