MaVes Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 siden den nye bilen er på verksted vil ejg få den andre bmwn'n til å funke igjen mens den andre blir reparert.. brukte ca 20000 på den for å få den euok rett før sommmern og skjønner ikke hvorfor den stopper.. når den er kald starter den og så gar d ca 10min til den får arbe temp så bare kutter alltså vrir ejg om nøkkelen og den er heelt død lyser i ingenting akkurat som noen har slått av en bryter. så titta ejg oppi motor rommet og helt foran er d en *følr* elnosånt som har mista feste sitt så d ligger intil noen av de hjula på motorn foran og blir slitt ned, er d dette som gjør at bilen stopper? dette er e30 88 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 545 Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Om du følger ledningen fra den føleren, så tror jeg at den går opp i kontakten for feilsøking, plassert på toppen av motoren din (Rød topp). Så denne er ikke til motorstyring i heletatt om dette er likens som på min. Er litt usikker der da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå