bmwdude Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 heisann,, firmaet vårt skal begynne med Hjul valsing, og jeg har fått i oppdrag å få tak i, må være god kvalitet, ikke no hjeme laget eller lignene. Om det er noen som vet hvor jeg kan få bestilt dette kan dere sende meg pm eller legge inn svar her Mvh Torstein Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mayhem_ Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Vel, de fleste valsene du kjøper, er IKKE av god kvalitet. Var og fikk valsa hjulbuene min for 14 dager siden, med en HJEMMELAGET valse, den var av MEGET god kvalitet. SÅ hvorfor ikke hjemmelaget? Tåler vesentlig mye mere enn de valsene du kjøper. med mindre det har komme noe skikkelig på markedet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabeldeigen Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Kanskje disse kan hjelpe http://www.astperformance.com/. Vet at de leier ut valse, så kanskje de kan hjelpe med å skaffe en Link to comment Share on other sites More sharing options...
mOMOe Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 laga meg en valse på 1 2 3 i fjor sommer faktisk av en gammel stålfelg som jeg kappa senteret utav, noe firkantprofil, skateboardhjul og noen bolter .. funker kjempebra den.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwdude Posted September 5, 2006 Author Share Posted September 5, 2006 hmmm,,, tror jeg skal bestille denne på www.gasolin.no skulle vist være bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
propan Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 http://new.gasolin.no/index.php?main_pa ... 2a45894523 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwdude Posted September 5, 2006 Author Share Posted September 5, 2006 Noen andre her inne som kjenner til denne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts