E36Cab1 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2006 Har du nakkestøter bak i skinn og ledningsnett+brytere til varmeseter? Det er solgt desverre....
E36Cab1 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2006 2 late i'm afraid,har solgt denne. Men har sendt deg pm angående en ac-vifte du skulle selge
erlend_p Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Selger du høyre baklykt som er på bildet?Hvordan er girkulken du har på? Det ser ikke ut som at det er den orginale du har der. Kan du ta bilde av den? (du trenger ikke hvis det er en m// på den) Hvis belgen rundt girkulen er i tipp topp stand, så er jeg int. i den også. Og når jeg først er i gang, så trenger jeg forresten den "luftegreien" (den plast greien som man stiller retning på luften med er på) som er over cd-spilleren. Pris på dette? Det er også mulig jeg er int. i den midtre potten hvis ikke den er søppel, men det kommer jeg tilbake til senere. ??????
Jan_Sande Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Skulle hatt en sånn motor jeg,evt bunnpanne.Min Har sprekkt serru.
E36Cab1 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Skrevet November 4, 2006 Selger du høyre baklykt som er på bildet?Hvordan er girkulken du har på? Det ser ikke ut som at det er den orginale du har der. Kan du ta bilde av den? (du trenger ikke hvis det er en m// på den) Hvis belgen rundt girkulen er i tipp topp stand, så er jeg int. i den også. Og når jeg først er i gang, så trenger jeg forresten den "luftegreien" (den plast greien som man stiller retning på luften med er på) som er over cd-spilleren. Pris på dette? Det er også mulig jeg er int. i den midtre potten hvis ikke den er søppel, men det kommer jeg tilbake til senere. ?????? Hei. Alt dette som du ramser opp er solgt. Det som er igjen er motor(ligger på egen tråd),dashbord,M3 ratt som mangler airbag,cab'en + div deler.
E36Cab1 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Skrevet November 4, 2006 Skulle hatt en sånn motor jeg,evt bunnpanne.Min Har sprekkt serru. Har svart deg i motor-tråden eg har,men kan ikkje la den gå så billigt ettersom den er såpass bra....
E36Cab1 Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 ahhhh Hehe.....tolker det som skuffelse?!
Widejuggao Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 men gi meg beskjed dersom det er noen andre du vet om som skal selge svart skinn til bak setene i coupe
E36Cab1 Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 Skal prøve på det. Men viss det var coupe du har så trur eg ikkje baksetene mine hadde passa uansett(er fra cab). Framstolane ja,men ikkje baksetene. Som sagt,er det eg trur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå