RenZor Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Som topic sier. Laser? Radar? Har du lov å måle i mørket? Eventuelt hvis det er gatelys? Eller blir avviket for stort? Noen som vet dette? Hadde vært kjekt å hatt litt informasjon om. Har aldri sett noen kontroll selv værtfall, i mørket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Kan hende. Far min holdt på å rygge ned ein radar for ein del år tilbake. Da fekk han sjå blålys da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 har blitt tatt i mørket av politiet ihvertfall så det er nok lov. har tatt noen i mørket eg og då. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 har tatt noen i mørket eg og då. Fekk ein følelse av at du er Politi Eller, har du sett nokre politi i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Radar i mørket funker...laser er verre tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 har tatt noen i mørket eg og då. he he koffert eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Er ikke mer enn 2-3 uker siden UP hadde 5-6 kontroller her i bygda, dvs. litt utfor Bryne, hvorav 3 fant sted i 23-23.30 tidene. Visste jo om kontrollene, men så faen ikke refleksene før jeg var 50 m fra de. Så de er farlige Pass på, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 laser er verre tror jeg Jeg har hørt at lasermåling fungerer i mørket. De sikter mellom hovedlysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 laser er verre tror jeg Jeg har hørt at lasermåling fungerer i mørket. De sikter mellom hovedlysa. Berre å sette nokre tusenmeterar på stenger 1 meter over taket og skru av dei vanlege lysa med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 laser er verre tror jeg Jeg har hørt at lasermåling fungerer i mørket. De sikter mellom hovedlysa. Eg køyre alltid uten lys eg... Har nightvision i bilen... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Og så kan du skru på alt du har av lys 20 meter før du passerar kontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Laser funker i mørket, tro meg. Så ikke refleksvestene før det var for seint. Neste gang setter jeg på fullt fjernlys og rygger fort som f..n tilbake og snur når bakskiltet er utenfor lesevidde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 En kompis av meg mista lappen halv 1. om natta, i Mars! Så det funker i mørket ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 men har de lov da, har hørt at de skal være godt synlige og jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Har hørt at laser i regnvær ikke er pålitelig nok i regnvær, grunnet at regndråpene visstnok forstyrrer måling.. Men kan verken bekreftes eller avkreftes! Men at de kan måle i mørket, det har jeg 16 mnd erfaring med.. Det var riktignok gjennomsnitt men tror nok de kan ha laser i mørket ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå