Ballder Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Er vel seks av de hullene på den motoren også vel.
Rogern Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 jeg hadde en 88-mod 324td og den brukte 0.65 på mila. den hadde mekanisk pumpe og dro veldig godt og var original.
BMW 4 EVER Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 Ja det er jo for såvidt det.. hehe!! rett skal være rett, men er nok sikkert ikke den samme grommlyden....
Muren Motorsport Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 med den:tssssjj lyden. viss du mener dumpventil,så nytter det desverre ikke på en diesel.. Den kan du få frem om du ønsker vet du.. Vakum kan brukes til så mangt. Også til en dump ventil på diesel. men når tid har en turbodiesel vakuum da?? ikke har den gasspjeld heller..
Muren Motorsport Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 vakuumpumpe.. somregel byggd ihop med dynamoen. e28 har forøvrig hydraulisk bremsekraftforsterker, drevet av servopumpa, diesel og bensin.
Ballder Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Jepp.. Mener og huske at det var vakum på e34'n.. E28'n vet jeg ikke stort om igrunn.
BMW 4 EVER Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 BTW: noen som har motorfeste til E34 M21(524TD)??? eventuelt pris?
InZider Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 muren har nok rett, skulle likt å høre at du fikk turbo slepp på den diesel motoren ja
BMW 4 EVER Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 Koffor skulle de eller selge dump til diesel, men skal no altids få det til på en eller annen måte :D:D
capri-rs Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 BTW: noen som har motorfeste til E34 M21(524TD)??? eventuelt pris? ja har alt av deler til e34 m21 ring 91149555
knooot Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 e28 524td har ikke hydraulisk bremsekraft forsterker heller ikke e34 524td. de har vakumpumpe under toppdekselet!! å disse toppene sprekker, ja, men om du tenker deg om litt når du kjører, som å kjøre meget fint til den har driftstemp å ikke kjøre den varm så tåler de alt!! men de tåler ikke å koke, eller bli tynt på kald motor! hadde min et halv år med 1,5 i turbotrykk, å nå har nye eier hatt den med samme oppsett et halv år. så dette har funka for meg, men ikke kjør den varm! med 1,5 bar så gikk den likt med en e34 525. 12 ventilern
jarli Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Hehe! Stå på Hva med å selge bilen din og kjøpe en ny med turbodiesel i stedet?
BMW 4 EVER Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 Joa.. bare d at eg ikke finner noen me TD... Å har jo 2 E34'er.. så eg får se hvilken av de som kommer til salgs... då har eg en 525 12 v å en 524 TD..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå