TOREBMW Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 når sant skal sies så er ikke jeg noe guru på data..derfor lurer jeg på en sak.jeg har et mini dv kamera som jeg skal få filmen fra den på pc..noen som vet hvordan det skal gjøres? takker for svar..har en del snutter jeg kunne tenkt meg og lagt ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Har du kabel fra kameraet? Vet du hva det heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 det er et jvc kamera..jeg skal kjøpe kabel som ikke fulgte med..må jeg ha spesielt program for dette=? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Offtopic så det holder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 Offtopic så det holder? det er jo for og legge ut div.bilfilmer da..så er ikke heeeeeelt offtopic heller da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Offtopic så det holder? det er jo for og legge ut div.bilfilmer da..så er ikke heeeeeelt offtopic heller da!? Detter er selvsagt OT, men siden det handler om å få lagt ut morsomme filmer på bimmers av en fet bil, så skal det gå for denne gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Google er din venn: http://www.diskusjon.no/index.php?showt ... &s=akam.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Du kan bruke windows movie maker som følger med windows xp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå