Gjest Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=5446 se link for bilde og info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 pris på dtm potta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Hei Hvis DTM potta gaar helt forbi katalysatoren er jeg ogsaa interessert..... Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 pris 500. den går helt til den orginale skjøten rett etter katalysator. med bra passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Hvor mye for bakrute spoilern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 500. potta å senker`n går for 800 sammlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Er potta festet i original feste bake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 kan gi deg 600. plus porto? hvor befinner du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 800 for begge delene. eller 500 pr del. det er prisen. eksos sendes hels ikke. er orginale fester. men trur jeg skjærer den av i morgen og kjøper en annen universal bakpotte og sveiser på røret. s etter dte blir kun potta til salgt uten røret fram til kat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 mye blir potta på vis det er uten røret a? kan du møte meg ved rundt oslo a? bor i fr.stad. så hadde vært helt topp. kan kjøpe det for 800 begge deler. vis du kan møte meg i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 ring meg på 92209296 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 ingen som vil ha potta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p1mp Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 har du potta fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 alt solgt. potta blei på bilen, men dtm knekken blei kappet bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå