Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvorfor gidder du å svare da??

Det kunne rett og slett være at han ønsket noen tekniske detaljer eller ville vite noe mer om hvordan det elektroniske formatet var i forhold til det trykte, hva vet vel jeg.

...Tror ikke han er intr. i å vite om du har eller ikke så lenge du ikke vil dele på godene

Hvilke goder er det du har å by på som tilsier at noe jeg selv eier plutselig har blitt allemannseie? -har du et ekstra nøkkelsett til bilen din hengende på en spiker for nabolaget kanskje??

Skrevet

Poenget med eit BMW forum er at folk hjelpe kvarandre og moteke hjelp fra andre.

Eg kan skjønne at du ikkje vil dele PDF fila med andre sånn at folk kan få hjelp av denne fila, men da må du ikkje forventa at folk vil hjelpe deg neste gong du spørr om noko.

Og samanlikna ekstra nøkkelsettet med ein rep manual til ein bil, er kanskje å dra den liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit langt?

Skrevet
Poenget med eit BMW forum er at folk hjelpe kvarandre og moteke hjelp fra andre.

Eg kan skjønne at du ikkje vil dele PDF fila med andre sånn at folk kan få hjelp av denne fila, men da må du ikkje forventa at folk vil hjelpe deg neste gong du spørr om noko.

Dette er jo mildt sagt langt over alle støvelskaft; Mener du virkelig at jeg risikerer sanksjoner for ikke å ville begi meg ut på direkte lovstridige aktiviteter? Hvordan er det med etikken og moralen på denne siden her?

Skrevet
Dette er jo mildt sagt langt over alle støvelskaft; Mener du virkelig at jeg risikerer sanksjoner for ikke å ville begi meg ut på direkte lovstridige aktiviteter? Hvordan er det med etikken og moralen på denne siden her?

Eg tvile VELDIG sterkt på at Haynes kjem og teke deg om du hadde gjort det.

krist_olsen: Bror min har moglegens fått tak i deg, men har problem med å laste det ned. Men eg får ikkje tak i han før helga igjen, så me får sjå da om eg ikkje kan sende den på e-post til deg vist han får det til :D

Skrevet
Eg tvile VELDIG sterkt på at Haynes kjem og teke deg om du hadde gjort det.

Er ikke så veldig engstelig for hverken forleggeren eller noen andre, men jeg har min egen integritet å ivareta (-og det burde du ikke ha så store problemer med å akseptere!)

Skrevet
Er ikke så veldig engstelig for hverken forleggeren eller noen andre, men jeg har min egen integritet å ivareta (-og det burde du ikke ha så store problemer med å akseptere!)

Skal ikkje klandre deg for at du har ein moral som tilseie at du ikkje vil dele materiale med andre over nettet.

Men kvifor svare du på spørsmålet om du har boka, men du ikkje vil dele den?

Skrevet

Ikke for å være kjip, men denne boka koster da en slikk og ingenting på biltema? Da slipper du også å printe den ut...

Men på den andre side tok det meg laaaangt under ett minutt å finne denne:

http://ww2.adriangawel.com:88/bmw_manuals/

Siden ser ikke ut til å ha all verdens båndbredde så det er bra om folk ikke setter igang å laster ned alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...