Lien Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Kanskje vi kan ta en kolonne fra et bestemt sted. F.eks fra CC plassen på Gjøvik + et sted på hedmark siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 jeg skal dit!! bor i hedmark.. oppmøte esso'n ved e6 i brumunddal?? flere som kaster seg med på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 Da henger jeg på kolonnen fra CC der. (hvis det blir noen). Maze du skal vell være med kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Nei dessverre.. Det er NM finale i RallyCross Super Nasjonal til helga, og det kjører jo søskenbarnet mitt. Jeg er med å filmer og skrur for han, så må nesten være med der. Dessverre..... Irriterende. Så satser på Rudskogen den 18.ende istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 Nei dessverre.. Det er NM finale i RallyCross Super Nasjonal til helga, og det kjører jo søskenbarnet mitt. Jeg er med å filmer og skrur for han, så må nesten være med der. Dessverre.....Irriterende. Så satser på Rudskogen den 18.ende istedenfor. Dette forstår jeg selvfølgelig. Må komme på et slik stevne en gang så jeg får sett om det er noe tell i søskenbarnet ditt jeg skal dit!! bor i hedmark.. oppmøte esso'n ved e6 i brumunddal?? flere som kaster seg med på den? Når skal vi møtes der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Han tar alle startene han stiller til uansett så og si, sjelden det er noen som tar han der, men det er jo ikke alltid han kommer i mål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Kanskje vi kan ta en kolonne fra et bestemt sted. F.eks fra CC plassen på Gjøvik + et sted på hedmark siden? Jeg reiser fra Gjøvik ganske tidlig lørdag og håper å slå følge med flere!! Br. Dal kan jeg gjerne stoppe innom hvis noen står der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 Når drar du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Host opp et tidspunkt da. Driver å vurderer, men ser ut som jeg blir alene å det er litt kjedelig da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 Altså jeg skal ikke kjøre så halv ti i brumunddal passer bra for meg. Men hvis vi blir så få så kan vi liksågodt kjøre individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Stikker nedover en tur på søndag i stedet jeg. håper det er litt liv da også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Altså jeg skal ikke kjøre så halv ti i brumunddal passer bra for meg. Men hvis vi blir så få så kan vi liksågodt kjøre individuelt. hadde passet helt supert det får meg,men må på ett jævla jobb oppdrag fra morgnen av,har vakt telefon i helga, så tror ikke jeg rekker det..! sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå