RenZor Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 I dette tilfellet Opel Calibra JEG VET det er feil bil, men skal bli med en kompis å se på bil i mårra. Trenger tips om standard feil, hvor se etter rust osv. Haster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 står masse på http://www.calibra.no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 fant ikke på dinside, men ett sitat fra en artikkel jeg fant når jeg søkte på calibra: Skremmende fra SeatMen det er ikke bare Chrysler som er ille ute å kjøre. Også hver tiende Volkswagen Sharan, og over hver fjortende Opel Calibra har feil og mangler som gjør at bilen representerer en fare i trafikken. Direkte skremmende er det at 36,9 prosent av ti til elleve år gamle Seat Ibiza har betydelige feil og mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå