tmarken Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Eg har de meste til e30 til salgs. Og en 320 motor med gearkasse. bare spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 du he ikkje tilfeldigvis svarte liste under sidevindua (2dørs) og svarte "takrenneliste" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmarken Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 dei listen so e under vindua e svart ma et lite croma list på. taklistene e i ikkje sikker på. de må i sjekke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 det e altså dei chrome listene du ser rundt siderutene på bildet her i e ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 har du frontrute? senkesett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 koss stand er motoren i?har du bilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmarken Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 har frontrute ja, men ikkje senke sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmarken Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 dei chrom listene veit eg ikkje om er i orden. det må eg sjekke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 kunne ha tengt meg den øverste chrom listen på høyre side viss du har:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 det plast dekslet under rattet, over pedalene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmarken Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 ¨det plast deksele er eg litt redd for at eg ødelagte når eg sku ta de av. må sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 har du innteriøret? i hvilke tilstand er dette i? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmarken Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 er i bra stand. ka av innteriøre du treng da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå