Nygaard Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 motoren min bruker lang tid på og senke turtallet.. går lissom for sakte ned etter min mening.. noen som har noen ider om hva det kan være?
InZider Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 sånn er min oxo, har hørt at dem skal være sånn, det skal vist være for å spare motoren på en måte
BMW_frelst Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Hmm... det var rart! min er ikke sånn. faller med en gang!
aloebiz.net Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 for stram gassvaier? prøv å slakk litt på den...
carmacoma Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Dette er normalt på flere motorer, for å få brent vekk avgasser holder motoren turtallet litt igjen.
2RE_Racing Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Det er slik på mange biler. Det er først og fremst for å spare drivverk ved giring og når du slipper gassen plutselig. Ettersom det er så mange følere og givere på bilen så kan hva som helst programeres.
Nygaard Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 var affal ikke slik på den første motoren min:P
2RE_Racing Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Kommer nok litt an på hjernen. Den jeg kjører på nå har det ikke slik. Men den forrige jeg hadde var slik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå