Bmwfanatic Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Har en m20b20 som skal turbolades og settes i en opel.. Nok om prosjektet men saken er, bilen min hadde sånn rundt kontakt, tenkte bare å kutte av denne, og da å koble ledningene jeg trenger med sukkerbiter, evt lodde.. Så har dere noe oversikt over hva de forsjellige fargene er til, hva som trengs for å få motoren til å gå osv.. hvor det skal strøm.. oversikt over kontakta, eller ledningsfargene som går inn i kontakta, og hva alt er til.. Hadde vært så innmari supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Kople den tykke grønne til strøm og den grønne med lilla stripe på bensin pumpe så starter bilen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 For komplett koplingsskjema har du altids Haynes BMW 3 & 5 Series Service And Repair Manual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 propan: er det så enkelt? Den kontakta som er ved hjernen, med 3 ledninger, hva er den til? arimanni: jeg fant ikke noe skjema der jeg men? har pdf fila.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Byrjar på side 178. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiajo Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 hvor får jeg lastet ned d hen? arimanni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 så det er ikke mer som skal til? ikke noe jord eller noe, for det går via motoren i chassi? Noen, hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Ja du må jorde mellom chassi-motor. Den tykke grønne må ha strøm tenning og den sorte med gule er starteren. Kopler du disse to og samtidig kopler den grønne ved siden av hjernen til pluss tenning så skal den starte. Men du må jo bare følge koplingsskjema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 den lille kontakta med 3 ledninger? ja, skjønner att motoren må ha jord tenkte på om elektronikken jordet seg der, og att det ikke var noen ledning i den kontakta som skulle til jord.. men skal prøve som du sier.. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå