Mr_Tran Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 skal prøve og ta noen bilde idag
Mr_Tran Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 hvis du betaler bra så kan jeg selge dem
Lilla Coupe Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Er komplett svart\skinn interiør til coupe synlig slitt? Er interessert hvis du selger det komplett.
Mr_Tran Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 jeg skal ta bilde av interiøret idag.
Mr_Tran Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 jeg har tatt for store bilder, får ikke lagt ut. de som er interissert får sende meg en pm med mail adresse så skal jeg prøve og sende gjennom mail. for de som ønsker de m3 stoler til e46 kan også pm med mail adresse
Tiller Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 Hei, kan gi deg 700kr for baklyktene til coupe om du er interesert.
ChrZZ Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 Mr_Tran er forresten veldig hyggelig å handle med, og holder det han lover. Så det er bare å slå til på tilbudene hans, folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå