kitta Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Hvordan fjerne modellbetegnelsen? er den limt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Min ///M var limt på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Det meste er vissnok limt på, og det er flere tråder på forumet som beskriver hvordan enkelte fjerner emblemer. Fiskesnøre f.eks, bruker det som "tanntråd" og filer merket av. Vet ikke helt om jeg vil anbefale varmepistol da dette kanskje kan skade lakken. Men nå fikk du et lite tips i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Jeg brukte en hårtørker og en leathermankniv. Varmet gradvis opp tegnene litt etter litt, og hadde en klut mellom karosseri og kniv når jeg vippet. Må ta deg litt tid til dette. Ta med en krakk ut og sitt på den. Etter bokstavene var borte, så brukte jeg avfettningsmiddel for å få bort limet. Etterpå må du polere. Slik ble det når jeg fjernet bokstavene, og satt på litt mer interessante Kjøpt hos: www.bimmian.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 virket bra med varmepistol kan også nevne at bensin var efektivt for og få bort limet. (husk og vaske bort etterpå og vær forsiktig med plastikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå