John H Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Noen som veit akkurat hvor lang rustgaranti bmw har? Tenker på slikt som panser og bagasjerom og slikt som tydligvis er et stort problem, spesielt på e46! Ser en bitte liten rustblære på panseret, så lurte på hvordan dette var.. Om eg kan få det dekket viss eg eventuelt skulle fikset dette? Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 NYBILGARANTI: 2år / Ubegrenset km(for kjøretøy reg.etter 1.11.2001) GARANTI MOT GJENNOMRUSTING: F.o.m. 01.01.2004: 12 år RUSTKONTROLL: Ved hver inspeksjon - om nødvendig utbedring av understellsbehandling (ikke kanaler) LAKKGARANTI: F.o.m. 01.01.2004: 3 år LAKKONTROLL: Ved hver inspeksjon sammen med rustkontroll DRIVSTOFFORBRUK: Nei SPESIELLE GARANTIER: Veiservice i Europa: 3år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 Ok, se der ja.. Syns BMW har meget dårlige garantier på slikt egentlig. Tenker da i forhold til mercedes f.eks.? Nå skal de sies at eg ikke vet hvilke garantier de har, men syns eg alltid hører at mercedes har bra garantier? Skulle tro at de kunne stille like sterkt egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Ja onkel har byttet ut alle dørene sine på en E 300TD 98 mod.. Har fått dekt alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Du kan jo uansett høyre med BMW...kan hende dei er i det snille hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 Ja onkel har byttet ut alle dørene sine på en E 300TD 98 mod.. Har fått dekt alt.. Ja der ser du..får ringe og hørre imorgen engang, kan jo hende de er i godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Jeg fikk nytt panser på garantien i våres. Min bil er en 2000 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 har ikke mercedes 30 års garanti mot rust? det er jo litt mening i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 bmw byttet og ut en dør for en kompis av meg på en 2001 mod i sommer på garanti. det heter vel på fint fabrikasjonsfeil når en så ny bil ruster da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå