führbötern Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 underbart ljud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Hehe.. Det var jo ein interesann kombinasjon Compact med M3 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Velkommen etter.. Den er postet tidligere i dag her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 jeg vil ha sånn lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 he he den ropte: JEG ER SINNA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Sånn lyd i en "gatebil" hadde nok skremt vettet av de stakkarene som hadde blitt forbikjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Ja den var lettere trimmet.. Sånn en vil jeg ha i min..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 hehe, ja det intrykket fikk jeg også, at den var sinna Det var en utrolig grom lyd, lurer på hva de egentlig gjør for å få enn sånn lyd i en sugemotor, ikke vet jeg ossen motor det er heller, men ligner vel litt på en m motor, m3 m5? Anyone? Hva er egentlig oppskriften på denne motoren vi snakker om her? Kvasskam, grenrør, høy komp, trakter i innsuget, datasprut? Jeg vet ikke, bare deler tanker her, hadde vært artig å finni ut. Og når det kommer til det med lyd, ossen innvirkning har et stor anlegg f.eks 4" mot et 2.5" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Har du ikke vært på rallycross og div a Shorty? Der har du jo 240 evo'r med sugemotor der, og 350hk.. Søskenbarnet mitt handlet akkurat ny motor i bilen sin. Den er sint. Og får å få den slik som denne m3'n her, snakker vi 200000-300000 ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Hehe.. Det var jo ein interesann kombinasjon Compact med M3 motor Hmm.. Det er da minst én eller kanskje TO her inne på forumet som har en Compact med M3-motor og alt annet som derav følger med.. Og det er også bil som kjører på gate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 De har m3 motor ja, men er nok ikke helt det samme.. Og det er to ja. En rød og en sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Ikke helt det samme som DENNE nei, men arimanni skrev bare "compact med m3-motor" Og da blir det jo det samme (som han sa). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Ok da... hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Kven her inne som har det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå