Gå til innhold

Bmw 520i/525i delebil/prosjekt


Stavangerske
 Share

Anbefalte innlegg

Selger "barndomsbilen" min.

Det er en 520i 24V, med 2.5l 24V. Bilen er ikke kjørbar da det mangler mellomaksling. Dette er ikke montert pga at jeg kjøpte "ny", brukt girkasse der jeg fikk med feil mellomaksling. Gjorde ikke mer utav det og slik står den nå.

Bilen skulle jeg egentlig bruke som et prosjekt, men ettersom tiden ikke strekker til eller mangel på erfaring/dyktighet ikke er helt nærliggende, så selger jeg den som en delebil/prosjektbil.

Med bilen følger 18" M5 felger med 235/40 dekk, der to dekk er brukbare og to er punktert. (ikke nedslitt men spiker tror jeg..), angeleyes og klare blinkers rundt om, V8 front og 95mod panser, m5 speil, girstang med lys+

Ring/sms for info og bilder.

Jeg fikk ikke til å legge inn bilder på forumet.. Hvis noen har en grei manual for dette sier jeg takk!

Pris 20000,- eller bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har svart før..

Jeg er i første omgang ikke int. og selge deler separat, både på grunn av at jeg ikke har plass til resten av delene og at jeg ikke har tid til å demontere delene.

Har nok ikke interesse i å bytte den i en banesykkel desverre.

Nå har bilen stått i snart halvannet år, men jeg mener det eneste som må gjøres for å kjøre bilen er å montere mellomakslingen. Kanskje en oljeskift..?

Mvh Erlend

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått tak i rett mellomaksling nei. Husker jeg bestilte en hos OS-bildeler (underavdeling av GS-bildeler), men at jeg aldri fikk tilbakemelding på at den var kommet. Så jeg har ikke gjort noe med det i ettertid..

Nummeret mitt er 99246548

Mvh Erlend

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...