Kong1 Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 får faen ikke til å legge ut bilder:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subben Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Kong1.. gå på www.imageshack.us så velger du bilde og trykker host it.. så kommer det slike linker du bare skriver inn her. Dødsenkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 noen bilder i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 Er åpen for bud. er bare en vurderingssak om jeg skal selge. selger vist jeg får et bud jeg liker. Bilen befinner seg i mosjøen. Så d er mulig å møtes en plass å se bilen ved litt mer en vanlig interrese:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 men kan du si noe om i hvilken prisklasse du like bud i da? 10-20000?25-50000? den såg veldig fin ut forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 alt over 20 er jeg meget fornøyd med. Bilen er meget pen.. jeg kan prøve å få gjort noe med den vist en eventuel kjøper vil d. som f.eks å plaste front fanger. eneste som må til for å få en strøken 320 er å pusse ned framskjermen å lakke opp igjenn.. har vært stein sprang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 alt over 20 er jeg meget fornøyd med. Bilen er meget pen.. jeg kan prøve å få gjort noe med den vist en eventuel kjøper vil d. som f.eks å plaste front fanger. eneste som må til for å få en strøken 320 er å pusse ned framskjermen å lakke opp igjenn.. har vært stein sprang.. har du bilde av front/inni? tikk i motor el ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Skal å ta bilder i dag:D skal ta fra mange vinkler.. motoren har begynnt å tikke pitte litt nå.. men skal bytte olje straks så da tror jeg den forsvinner. vist ikke er d bare å bruke et ventil justerings blad å justere. da forsvinner d lille som er:) ellers er bilen i meget god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Det inntrykke jeg får av å se på bildene av bilen er dårlig! Skitten, masse greier på hattehyllen, bensin som er sølt på siden. Huff! Legg ut bilder der bilen er vasket og ryddet! Da kan vi se om den er så fin som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 hehe. joda. sant nåkk. var bare noen jeg hadde på handa. har ikke fådd tadd bilder enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg