Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er åpen for bud. er bare en vurderingssak om jeg skal selge. selger vist jeg får et bud jeg liker.

Bilen befinner seg i mosjøen. Så d er mulig å møtes en plass å se bilen ved litt mer en vanlig interrese:D

Skrevet

alt over 20 er jeg meget fornøyd med. Bilen er meget pen.. jeg kan prøve å få gjort noe med den vist en eventuel kjøper vil d. som f.eks å plaste front fanger.

eneste som må til for å få en strøken 320 er å pusse ned framskjermen å lakke opp igjenn.. har vært stein sprang.. :)

Skrevet
alt over 20 er jeg meget fornøyd med. Bilen er meget pen.. jeg kan prøve å få gjort noe med den vist en eventuel kjøper vil d. som f.eks å plaste front fanger.

eneste som må til for å få en strøken 320 er å pusse ned framskjermen å lakke opp igjenn.. har vært stein sprang.. :)

har du bilde av front/inni? tikk i motor el ok?

Skrevet

Skal å ta bilder i dag:D skal ta fra mange vinkler..

motoren har begynnt å tikke pitte litt nå..

men skal bytte olje straks så da tror jeg den forsvinner.

vist ikke er d bare å bruke et ventil justerings blad å justere. da forsvinner d lille som er:)

ellers er bilen i meget god stand.

Skrevet

Det inntrykke jeg får av å se på bildene av bilen er dårlig! Skitten, masse greier på hattehyllen, bensin som er sølt på siden. Huff! Legg ut bilder der bilen er vasket og ryddet! Da kan vi se om den er så fin som du sier.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...