vegarde Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Lurte på hva man må demontere for å komme til bensinpumpa på en bmw e36 Cabirolet? Mye arbeid?
vegarde Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 Ok takk ska du ha, Man må ikke ned med bensintanken? eller demontere noe annet?
Odlaen Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 på coupè er det hvertfall å ta ut baksetene. under der har du 2 runde skinnlapper, en på hver side. løft opp disse å du vil se en luke som du enten skruer eller river opp. under der skal bensinpumpa sitte visst det er lik som på coupè.. det er det jeg vet. skal ikke vere noe stor operasjon.
Odlaen Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Ok takk ska du ha, Man må ikke ned med bensintanken? eller demontere noe annet? innlegg slettet...
vegarde Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 Ok, da vet jeg det Da er det bare å håpe på at bensinpumpa kommer imårra med posten da
Odland318is Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Du får bare unnskylde meg. Jeg tenkte litt fort og veldig feil. Trodde det var bensinfilteret det var snakk om, for DET er en smal sak...hehe, går på Pinex Forte for tiden, så det var ikke meningen. Lykke til uansett
vegarde Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 jaja får nu bare se om jeg finner den, den skal nu sitte i forkant av bensintank ivertfall.
bimmerdude Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 den sitter under baksete under ett deksel på høyre side.. sammen med en flottør.. sitter en flottør på andre siden også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå