tkrbimmer Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 akkurat kjøpt meg ny bil, en 320i coupe 1993 mod som har gått 230000. Er montert KN filter og ellers er den i original stand trim messig. Hva kan jeg gjøre for å hente ut litt mer power med enkle grep? Billige grep? Noen som vet om et billig og bra effektanlegg som gir bra lyd og hk økning? mvh kimo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Så ut om et greit utgangspunkt det der! For at du skal få noe mer effekt av eksosen må du vel bytte hele, altså grenrør og alt sammen, noe som blir ganske så dyrt! Jeg har bare bytta bakpotta til en Simons potte på min og synes egentlig det er greit nok lydmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 navnet ci på coupeer gjelder bare e46'ene, i tilfelle du ikkje viste det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tkrbimmer Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 navnet ci på coupeer gjelder bare e46'ene, i tilfelle du ikkje viste det... Oki, forandret nuh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tkrbimmer Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 tipper det sitter en katalysator på bilen min. Noe krefter å hente ut hvis jeg fjerner den? Har hørt at den trekker ut litt hk av bilen. noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå