oas3k Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Jeg har en e46 og hørere lyder fra eksos potten noen ganger når jeg står på tomgang eller generelt på lavt turtall. Jeg var oppe oss en eksos butikk en stund tilbake , de sa de kunne fikse det for 2500, De sa da ville jeg få en litt annen lyd så jeg kunne høre hva den delen jeg er ute etter kostet oss bmw først. Dette har ligged bakerst i boka og jeg ahr nå glemt hva den delen jeg skulle høre pris på oss bmw var. Er det noen som hvet hvilken del jeg snakker om. Lyden er sånn skrangle lydd personen på verkstedet sa det kom av et annet rør som lå inni som var løst og skranglet. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Kan være en katalysator. Hadde en sjenerende skranglelyd på tomgang/lavt turtall på mercedesen. Og der viste det seg at den ene katalysatoren hadde tatt dan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Sjekk at festene ikke har røket eller at potta går oppi understellet. Tar 10 min å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå