elgx Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Ønsker som sagt en helt rust fri bakluke fra en e36 coupe om noen har? OG evt vindushever motor H.S. foran! ta kontakt på PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 har en helt ny vindusheis/motor og skinner liggende etter en 93-318is. er ikke sikker på hvilken side d var... står d på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 Hei! Får bilen til lørdag, men det er til høyre side. Skal finne ut da hva som står på den! Hvis den passer vil jeg gjerne ha den, hvis vi kan bli enige om en grei pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 skal se om jeg finner den å ta bilde av den. den ble aldri montert i min is for problemet forsvant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 trenger du bare motorn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå