askeladden Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Har endelig funne ut hvordan mann ligger ut bilder, e ikke spesielt flink enda Hva syns dere, hva ville dere ha gjort vidre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Det enkleste når du legger inn bilder er å merke hele teksten og så trykke på img knappen. da kommer img på rett plass av seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Pen bil, syns fargen kler bilen din meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Ser bra ut. Meget pen farge på E36.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 takker syns dere jeg skal sette på m3 vingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Jeg synes du bør få frem igjen sorte lister rundt på bilen, sort leppe på fangeren og den orginale grillen. Den lille m3 spoileren er pen! Gå for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 synes ikke du skal sette på vingen, E36 har et veldig smukt haleparti som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Ser at bilen er AR regga, er den kjøpt av en i halden, som igjen hadde kjøpt den av en her i fredrikstad? den ligner veldig på eks-bilen til en kompis av meg. han solgte den til en i halden, og har hørt noe om at han solgte den igjen??? Pen bil, clean look, sorte lister rundt om hadde blitt bra! rått custom sound-bygg i trunken grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 Ser at bilen er AR regga, er den kjøpt av en i halden, som igjen hadde kjøpt den av en her i fredrikstad? den ligner veldig på eks-bilen til en kompis av meg. han solgte den til en i halden, og har hørt noe om at han solgte den igjen???Pen bil, clean look, sorte lister rundt om hadde blitt bra! rått custom sound-bygg i trunken grattis! eg henta den i bergen eg, i mai tror eg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Skulle jeg gjort noe videre, ville jeg tatt av "lykteramma" på hovedlysene (den der versjonen av øyelokk er ikke pent i mine øyne), skifta ut de hvite sideblinkerne med grå (står litt mer i stil med hovedlyktene), satt på bakrutesenker om du ikke har, mulig noen felger som fyller ut mer (kanskje litt dyrt). Ellers så den ganske "ferdig"/pen ut i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 sorry askeladden, huska feil...han kompisen min hadde ikke grått skinn-int var faktisk fint denne fargen, syns full-sort blir så tregt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå