propan Skrevet September 6, 2006 Skrevet September 6, 2006 Selger mitt orginale sorte M3 E30 skinninteriør. Det er nylakket så det er strøkent,ingen rift og skader og da ingen synlig slitasje pga opplakkeringa. Alt fungerer såklart. Førerstol har en sprekk i bakpanelet,dette er bare noe finèr plate greier og det er bare å bytte,ingen skade på skinnet. Kun stoler og baksete,ikke dørpanel etc. Dette er verdt noen kr så kom med fornuftige bud over 6000,-
3XXTouring Skrevet September 6, 2006 Skrevet September 6, 2006 Går det ann å få de baksetene inn i en Touring?
propan Skrevet September 6, 2006 Forfatter Skrevet September 6, 2006 Ikke spør meg. Jeg har sett en ombyggd touring med alle deler fra en evo sport,og den hadde M3 stoler rundt om-dvs 4 seter,men om det var en hybrid blanding av interiør vet ikke jeg. Dette er orginale M3 skinn.
Hylland Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Kor får du pussa opp igjen skinnet så bra???
propan Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 Ingen bytter hvis ikke det er akkurat hva jeg trenger,men vet ikke hva det er Lever setene til en salmaker og de blir gode som nye vil jeg tro. Det er forrige eier som har gjort dette og resultatet ble meget bra,de ser nye ut.
RWDF Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Antar at dette passer rett inn i en 2-dørs E30? I såfall regner jeg med at min bror er interessert.
propan Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 Det tror jeg,men vet ikke altså.
RWDF Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Må man omregistrere da, siden en standard 2-dørs E30 har 5 seter, og dette er 2+2?
propan Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 Puhh.. samma det vel,hadde aldri jeg giddet ihverfall.
Gunnar Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Så lenge du har sikkerhetsseler til 5 er det vel ingen som kan si noe på det.. er jo ditt valg om du orker å sitte på klumpen i midten...
propan Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 Tja,de står jo i en e21 på bildet så ja det er mulig å få det i,men det "passer" ikke. Du må modifisere litt for å få i stolene foran,og baksetet må bygges opp litt i bunn for å komme opp til ryggen,men ja-det er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå