Arild G. Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Delene kommer fra en 93mod 320i coupe. Selgest til høystbydende. -Håndbrekk: 100,- (håndtaket mangler) -Blinklys framme (de runde styrepinnene på baksiden er knekt, men tror ikke det har noe å si) 100,- -el-speil lakkert i mauritius blå 500,- -eksospotte (kjørt kun ca 60mil) 1000,- Kjøper betaler frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Sachs Super Touring dempere og Apex 40/40 senkefjører... hvor langt har dette gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Sachs Super Touring dempere og Apex 40/40 senkefjører... hvor langt har dette gått? Er ikke helt sikker da det var forige eier som monterte dette. Jeg kjøpte bilen i august 2005 og kjørte ca 4000km på dette før jeg tok det av. Jeg har papir på at forige eier har godkjent senkesettet 28/10-2004 og det er vel ganske vanlig og gjøre dette kort tid etter man monterer senkesett. Så visst det er tilfelle så har vel forige eier kjørt på dette i ca 11 mnd. Så jeg vil tippe at dette er kjørt ca 15000km, men jeg kan ikke garantere. Bilen var vertfall stiv og god å kjøre da jeg brukte dette. jeg byttet bare fordi jeg ville ha bilen lavere framme. Her er et bilde av bilen med de 40/40 fjørene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Burde vel kanskje ha en litt annen vinkel på bildet for å se hvordan senkingen blir? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Burde vel kanskje ha en litt annen vinkel på bildet for å se hvordan senkingen blir? hehe Du har vel rett i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Er nyrene krom med svart plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 nyrene er chrome med svart plast i midten. slik det er på stort sett alle e36 orginalt før facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Er interessert i håndbrekkhåndtaket? trenger egentlig bare selve håndtaket. Er håndtaket i god stand? Hadde du orket å bare sende håndtaket for en hundrings? Del C på dette bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Passer dempere/fjærer på sedan? Det er vel motorstørrelse (4/6syl) som avgjør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 Passer dempere/fjærer på sedan? Det er vel motorstørrelse (4/6syl) som avgjør? ser du har en 92mod. så da kommer det an på hvilken måned bilen er produsert. er den prod 06/92-> så er jeg ganske sikker på at det passer. er den prod 09/91 - 05/92 så passer det nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Passer dempere/fjærer på sedan? Det er vel motorstørrelse (4/6syl) som avgjør? ser du har en 92mod. så da kommer det an på hvilken måned bilen er produsert. er den prod 06/92-> så er jeg ganske sikker på at det passer. er den prod 09/91 - 05/92 så passer det nok ikke. hvordan finner man ut dette? *n00b* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Passer dempere/fjærer på sedan? Det er vel motorstørrelse (4/6syl) som avgjør? ser du har en 92mod. så da kommer det an på hvilken måned bilen er produsert. er den prod 06/92-> så er jeg ganske sikker på at det passer. er den prod 09/91 - 05/92 så passer det nok ikke. Mener måneden er februar '92, så da passer det nok ikke. Synd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Passer dempere/fjærer på sedan? Det er vel motorstørrelse (4/6syl) som avgjør? ser du har en 92mod. så da kommer det an på hvilken måned bilen er produsert. er den prod 06/92-> så er jeg ganske sikker på at det passer. er den prod 09/91 - 05/92 så passer det nok ikke. hvordan finner man ut dette? *n00b* står vel i vognkortet tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikks Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Passer dempere/fjærer på sedan? Det er vel motorstørrelse (4/6syl) som avgjør? ser du har en 92mod. så da kommer det an på hvilken måned bilen er produsert. er den prod 06/92-> så er jeg ganske sikker på at det passer. er den prod 09/91 - 05/92 så passer det nok ikke. hvordan finner man ut dette? *n00b* står vel i vognkortet tror jeg Lærer etterhvert hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå