Hylland Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Veit det er vorte spurt om 1000gonger før, men spør igjen! Må eg ha spacer for å bruke E34 felger på E39??? Kor får eg kjøpt desse og kva vil noko sånt koste???? Korleis er det med trimming av 96.modeller... Er det hk avgift på alle biler regga i landet etter 1.januar 1996, eller kva dato i 1996 gjelder denne regelen frå???
R Andersen Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Hk avgiften gjelder for 10 år tilbake i tid, dvs at bilen må ha vært registrert i Norge før 070996 for at du skal slippe avgift.
Endre Hånde Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Problemet men e34 til e39, er diameteren på senterhullet i felgen. E34 har mindre diameter enn e39, derfor må du ha senterringer for og bruke e39 felger på e34, og viss felgene er original e34 uten senterringer, må du dreie av felgen....
Gunnar Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Dette har du spurt om og fått svar på før, Hylland! Det står også svart på hvitt her: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=hjulspecs Alt er som du ser likt, bortsett fra senteret som er 72.5 på E34 og 74.1 på E39. Ergo er det som Endre Hånde sier, er felgen tilpasset E34 går den ikke på, og må evt. dreies ut innvendig. Brukes det senterringer på disse felgene på E34 passer de mest sannsynlig E39 også, da uten senterringer.
Hylland Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 Ja, meinte eg hadde fått svar på det før, men fant ikkje det igjen!!! I og med at eg lurte på det med hk-avgifta også, så tenkte eg at eg skulle slenge med det spørsmålet om felgene igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå