TheMan Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Hvor mye kan denne m5 være verdt? Den har vært til salgs lenge og har et par fordeler som lav km og bare en eier. Prisen er kanskje vel stiv. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =12&tot=12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Sikkert en flott bil men prisen er alt for stiv,hadde det vært en 3,8 så kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Litt stiv kanskje..men ser 89mod opp mot 170-180 også. Bare 1eier og lav km spiller jo litt inn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Ikke se deg blind på utropsprisen. Forhandlere legger inn godt med prutningsmonn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Helt enig. Så fort en forhanlder få kloa i en bil stiger prisen med 50 lapper tvert!. Bare rister på hodet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 den er i dyreste laget, men den bilen er dønn strøken.. har vært å sett på den jeg. Gi dem et bud hvis du skal ha den før jeg gjør det.. vurdert den bilen lenge jeg og det står mellom den og 3-4 andre biler på lista mi etter at 320 coupen min ble solgt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Hvor mye kan denne m5 være verdt? Den har vært til salgs lenge og har et par fordeler som lav km og bare en eier. Prisen er kanskje vel stiv.http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =12&tot=12 den bilen har jo stått veldig mange måneder for salg, muligens pga stiv utropspris? i noen tilfeller får man jo hva man betaler for da prut i vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Prisen er nok litt for stiv selv om den har kjørt forholdsvis lite. Og så de felgene passet jo ikke på bilen i det hele tatt da! Men det er jo kein problem akkurat det selvfølgelig... Regner med at dette er en importbil, så det koster ikke forhandleren så mye å ha den stående, så det er ikke sikkert at det er så stort prutningsmonn heller. Men det er det jo bare en måte å finne ut på.. Ring og spør BTW: Fotografen som har tatt de bildene der virker ikke til å være spesielt proff akkurat. Bruke blitz til interiørbilder får jo interiøret til å se slitt ut selv om det kanskje er strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 knallfin bil, har æ hatt garasje plass hadde æ kunne kjøpt den som hobby bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Vakkert! og meget pent interiør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå