handyandy Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 har du et, er det kanon om du kan legge det ut her eller sende meg det! takker
BMW_frelst Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Kun et jeg fant! Håper dette er til hjelp...
oddis Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Det der er under toppdekselet Slik jeg forstår ville han ha bilde av undersiden av topplokket med forbrenningskammer og ventiler? Spørsmålet til trådstarter er litt udetaljert "bilde under topplokk". Det kan også tolkes til å være sylinderrekka under topplokket. Viktig å presisere eksakt hva man vil se Uansett ville jeg bare titta litt i prosjekttrådene her, så finner man det man leter etter.
BMW_frelst Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 hehe... ja det er sant! men som du sier syntes jeg det var vanskelig å forstå akkurat hva han ville se.. hadde dette liggende på pcn så like greit å poste det!
handyandy Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 takker for bilde... Som jeg ser nå var det under toppdekselet jeg gjerne ville ha et bilde! hehe... sorry folkens. Nå som jeg har et bilde har jeg et par spm: Ettersom jeg forstår: når jeg løsner på den 10mm mutteren som sitter på vippearmene, så løsner den eksentriske skiven... Ligger da toppen på ventilen under denne skiven? slik at jeg bare kan stikke søkerbladet inn i mellom denne eksentriske skiven og ventilen? har lest en del tråder ang ventiljustering, men ønsker å være sikker på at det jeg gjør er riktig før jeg gjør noen "inngrep"! hehe... takker for alle svar...
sh0rty^ Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 takker for bilde... Som jeg ser nå var det under toppdekselet jeg gjerne ville ha et bilde! hehe... sorry folkens.Nå som jeg har et bilde har jeg et par spm: Ettersom jeg forstår: når jeg løsner på den 10mm mutteren som sitter på vippearmene, så løsner den eksentriske skiven... Ligger da toppen på ventilen under denne skiven? slik at jeg bare kan stikke søkerbladet inn i mellom denne eksentriske skiven og ventilen? har lest en del tråder ang ventiljustering, men ønsker å være sikker på at det jeg gjør er riktig før jeg gjør noen "inngrep"! hehe... takker for alle svar... Det er riktig, jeg gjorde det for ikke så lenge siden på min egen m20b25. Og da brukte jeg søkerblad med 0.20 mm. Også skal du alltid justere den ventilen som er motsatt av den som vender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå